Optimaliseer jouw leven:

Bij iBeGreat bieden we een flexibele en gepersonaliseerde ondersteuning aan voor zowel bedrijven als particulieren.

Virtuele Assistentie (VA) Services

Onze VA services zijn perfect voor wie op zoek is naar een efficiënte en flexibele oplossing voor bedrijfsmatige taken en projecten.

Laat ons de (administratieve)lasten of klantcontact uitdagingen dragen (bijv. klant klachten opvolgen), terwijl jij je bezighoudt met de essentiële aspecten van jouw onderneming. zodat jij je kunt focussen op de groei van jouw bedrijf. Virtuele Assistentie (VA) services zijn volledig op maat gemaakt, met de mogelijkheid van 24/7 support, volledig gebaseerd op jouw zakelijke voorkeuren.

Organize Pakketten

Daarnaast bieden we drie verschillende Organize pakketten voor particulieren aan, ontworpen om jouw leven te vereenvoudigen en te optimaliseren:

Pakket 1: Inzicht in administratie

Krijg weer controle over jouw papierwerk en begin met een schone lei. Meer balans in jouw leven begint met een georganiseerde administratie.

Pakket 2: Grip op geld

Ontdek waar jouw geld naartoe gaat en bespaar direct. Ons praktische pakket helpt je jouw financiën onder controle te krijgen en te besparen waar mogelijk.

Pakket 3: Opruimen & ordenen

Creëer ruimte en overzicht door jouw spullen te organiseren en op te ruimen. Laat ons je helpen bij het ordenen van jouw fysieke omgeving, zodat je meer tijd hebt voor wat écht belangrijk is.

Kennismakingsgesprek

Een kennismakingsgesprek met ons is altijd gratis en vrijblijvend. We zijn flexibel en kunnen ook ’s avonds of in het weekend afspreken, omdat we begrijpen dat jouw tijd kostbaar is.

Pakket 1

Inzicht in administratie

Haal de bezem door jouw papierwerk en start vandaag nog met een schone lei. Dat geeft rust en overzicht.
Kortom: meer balans in jouw leven.

* Grote schoonmaak in jouw administratie
* Documenten screening
* Bundelen docs t.b.v. IB-aangifte
* Digitaal of op papier
* Persoonlijk administratiesysteem
* Praktische tips & tricks

Gratis kennismakingsgesprek.

Reiskosten €0,29/km vanaf 10 km.

Pakket 2

Grip op geld

Ga voor inzicht in jouw maandelijkse lasten, waardoor je direct geld bespaart. Een praktisch pakket dat zichzelf binnen no time heeft terugverdiend.

* Jouw inkomsten en uitgaven in kaart
* Besparingen signaleren incl. eventuele overstap
* Maandbudget vaststellen
* Potjes voor onverwachte uitgaven
* Spaardoelen vaststellen en inrichten
* Praktische tips & tricks

Gratis kennismakingsgesprek.

Reiskosten €0,29/km vanaf 10 km.

Pakket 3

Opruimen & ordenen

Oude spullen ordenen en opruimen geeft lucht: er ontstaat letterlijk ruimte. Zo houdt jij tijd over voor zaken die er écht toe doen.

* Ordenen en structureren van spullen
* Zolder, garage, garderobe, werkkamer etc.
* Opruimen en kleine objecten wegbrengen kringloopwinkel
* Praktische hulp bij verhuizing
* Inzicht in jouw fysieke nalatenschap

Gratis kennismakingsgesprek.

Reiskosten € 0,29/km vanaf 10 km.

“Ik ben fantastisch op weg geholpen.
Mede door de professionele begeleiding van Nicolette!” (Bettina)

“We willen je ontzettend bedanken voor de fijne samenwerking” (Michel)

“Het was heel fijn om je bij het team te hebben, Nicolette. Dank voor je professionaliteit en je hartelijkheid.” (Ellen)

“Dank voor alles wat je voor ons hebt gedaan” (Mieke)

Pakket cadeau geven

Ken jij iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken op het gebied van financiën, administratie of opruimen? Geef ze een iBeGreat Organize pakket cadeau! Het kan zelfs anoniem, als je dat wilt.

Ik heb altijd met veel plezier met Nicolette gewerkt. Ze is een hardwerkende, pittige dame die haar hand niet omdraait voor uitdagingen en aanpakken. Ze liet me zien en ervaren wat ik eigenlijk allemaal kan.” (Sanne)

“I want to thank you very much for all of the help that you’ve given throughout this financial process in so many ways. I think I would be lost in all of this without you.” (Jim)

“Ik beveel je graag aan. Vind je namelijk sprankelend en down to earth !” (Patty-Lou)