De Sleutel tot Verandering

Ben jij op zoek naar overzicht en structuur in jouw huis, administratie en/of financiën? iBeGreat staat voor je klaar. Samen obstakels aanpakken en opruimen is immers een stuk eenvoudiger dan zelf aan de slag gaan. De sleutel tot verandering ligt in het maken van bewuste keuzes: Waar besteedt jij jouw tijd, aandacht en geld aan? Wat is echt van waarde? Waar heb jij behoefte aan?

Over iBeGreat

iBeGreat is gespecialiseerd in organiseren. Met jarenlang opgedane kennis en ervaring zorg wij ervoor dat er snel overzicht en structuur komt in complexe zaken. Dat geeft letterlijk ruimte én rust in het hoofd. En dat gunt iBeGreat iedereen.

Even Voorstellen…

Leuk dat je interesse toont in de hoofdpersoon achter iBeGreat. Mijn naam is Nicolette Snabilie. Als ervaren kwaliteitsmanager met een (financieel) administratieve achtergrond heb ik jarenlang gewerkt in een corporate omgeving. Maar ik voelde aan alles dat het tijd werd om mijn vleugels uit te slaan. Mijn droom om mensen te helpen rust, vertrouwen en structuur in hun leven te brengen, en ze te inspireren door samen een betere versie van zichzelf te creëren, kreeg vorm met iBeGreat.

Typisch iBeGreat:
  • Discreet & loyaal
  • Positieve ‘can do’-mentaliteit
  • Servicegericht
  • Persoonlijke aanpak
  • Open minded
  • Motivator & leveringsdeskundige
Reviews

Gelukkig heb ik je hulp niet nodig. If so: you’d be the first to call”

Hans

“I want to thank you very much for all of the help that you’ve given throughout this financial process in so many ways. I think I would be lost in all of this without you.”

Jim

“Mijn administratie was een zooitje wat me veel stress bezorgde. Nicolette heeft me bij de hand genomen en samen hebben we alles uitgezocht. Ook leerde ze me hoe ik het zelf bij kan houden. Haar aanpak gaf me rust. Dank!”

Marina

Jouw winst

Wat levert samenwerken met iBeGreat jou op? Naast rust en ruimte in jouw persoonlijke situatie, bespaar je ook direct tijd en geld. Bijvoorbeeld door de maandelijkse inkomsten en uitgaven in kaart te brengen, besparingen te signaleren bij dienstverleners en, indien gewenst, over te stappen.

  • Grote schoonmaak in jouw administratie
  • Persoonlijk administratiesysteem
  • Inkomsten en uitgaven in kaart brengen
  • Onderzoek en overstap leveranciers regelen
  • Ordenen en structureren van spullen
  • Inzicht in jouw fysieke nalatenschap

Ben jij klaar om te investeren in jouw toekomst en benieuwd naar hoe een organize expert jou hierbij kan helpen? Wij vertellen je er graag meer over.

Leer snel de (basis) beginselen van opruimen, archiveren en/of budgetteren. Jouw leven zal compleet veranderen.